STAT DE FUNCTII 2024
HOTĂRÂRI C.A.
- EXECUTIE BUGETARA 2020
NR.1057/23.09.2020
ANUNŢ CONCURS PENTRU POST
VACANT
ŞCOALA PROFESIONALĂ, COMUNA STARCHIOJD cu sediul în: localitatea STARCHIOJD, strada CENTRU, nr. 1086, județul Prahova organizează concurs pentru ocuparea următorului post aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificat și completat de H.G. nr. 1027/2014.
Denumirea postului: MUNCITOR (1 normă )
- nivelul studiilor: medii*
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul
- perioada de angajare: nedeterminată
- data şi ora organizării primei probe: 19.10.2020 ora 08.00
- locul organizării concursului: Şcoala Profesională, Comuna Starchiojd
Documente necesare:
o cerere de înscriere,
o copie xerox după cartea de muncă și după carte de identitate,
o copie xerox după actele de studii*** (calificări, specializări, perfecţionări) ;
o cazier judiciar ;
o curriculum vitae ;
o recomandare de la ultimul loc de muncă**** (care atestă competenţele, atitudinea, trăsături de caracter etc. necesare la locul de muncă), de la un profesor, de la un beneficiar al serviciilor prestate : maxim 3 RECOMANDĂRI.
o adeverinţă medicală, din care să rezulte că solicitantul este apt pentru a
munci în postul de muncitor.
Documentele solicitate se îndosariază, în ordinea menţionată, într-un dosar cu şină care va fi înregistrat la secretariatul unitatii de învățământ până la data de 09.10.2020.
Concursul va cuprinde următoarele probe: analiza şi evaluarea dosarelor*****, proba scrisă, proba practică și interviu.
Data, ora și locul de desfășurare a concursului:
Proba scrisă: data 19.10.2020, ora 8.00, la sediul institutiei.
Proba practică: data 21.10.2020, ora 8.00, la sediul institutiei.
Proba interviu: data 23.10.2020, ora 8.00, la sediul institutiei.
Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este 09.10.2020, ora 12.00, la sediul instituției.
Date contact: SECRETARIAT tel: 0244420016
*absolvent al unei instituţii de învăţământ secundar inferior sau superior cu diplomă doveditoare sau certificat de absolvire (Ex. învăţământ profesional sau tehnic de 2,3 sau 4 ani, liceu teoretic cu sau fără diplomă de bacalaureat, 10 clase de învăţământ obligatoriu terminate înainte de 1989 etc.). Dosarele persoanelor cu studii incomplete vor fi respinse. Fiecare nivel de studii va fi punctat corespunzător. Diploma de bacalaureat nu este condiţie eliminatorie, dar poate constitui un avantaj la evaluarea dosarelor.
**vechimea în muncă sau nu este condiţie eliminatorie, dar va primi punctaj la evaluarea dosarelor.VECHIMEA în domeniul postului NU este condiţie eliminatorie.
***calificările, specializările sau perfecţionările în domeniul postului vor primi punctaj la evaluarea dosarelor(COLEGII TEHNICE, LICEE TEHNOLOGICE, ŞCOLI PROFESIONALE, CURSURI DE CALIFICARE etc.);
****recomandările şi CV-ul vor primi punctaj în cadrul probei interviu.
*****după evaluarea dosarelor va fi afişată lista cu persoanele admise, în ordinea punctajelor.
DIRECTOR,
PROF. SORIN FOFIRCĂ
Documente ev. externa-CERC DIRECTORI-nov.2014
Prezentare PDI si SEIC - CERC DIRECTORI - nov.2014
Prezentarea comunei Starchiojd - CERC DIRECTORI - nov. 2014
ANUNȚ CONCURS ÎNGRIJITOR / FIȘA POSTULUI
PLAN MANAGERIAL DIRECTOR 2014-2015
2. Pericolele internetului PPS aici.
3. Procedura admitere Invatamant Profesional
4. Procedura simulari
5. Program recuperare februarie
Strategia anticoruptie:
- PAS 2013-2017
- OMEN 5144/26 sept.2013- cu privire la strategia anticoruptie in sectorul educational
- OMEdC 4925/2005 - Regulamentul de Organizare si Functionare a Unitatilor de Invatamant Preuniveristar (ROFUIP);
- Legea educatiei nationale nr.1/2011 cu completarile Si modificarile ulterioare
- Regulamentul Intern al unitatii de invatamant- conducerea MEN recomanda interdictia comercializarii manualelor si auxiliarelor de catre cadrele didactice;
- ROI al Consiliului consultativ al părinţilor;
- Raportul anual privind starea si calitatea invatamantului;
- Procedura de solutionare a sesizarilor/reclamatillor;
- Procedura de evaluare elevi; conform ROFUIP/2005 —CAP.VI EVALUAREA ELEVILOR-art. 54-59;
- Procedura de evaluare cadre didactice/personalului didactic auxiliar si nedidactic -OMECTS 6143/2011 si OM ECTS 4613/28.06.2012;
- Procedura pentru asigurarea legalitatii actului decizional;
- Codul de conduita al cadrelor didactice;
- Codul de conduita al elevilor;
- Procedura de stabilire a PLANULUI DE ACHIZITII ;
- procedura pentru ACHIZIITIILE DIRECTE ;
- Procedura de proiectare a BUGETULUI ;
- resurse bugetare si extrabugetare si surse de provenienta ;
- Donatii facute scolii si numarul lor de inregistrare (cuprinderea lor in inventarul scolii-daca sunt echipamente, instalatii, mijloace de lucru,etc);
- Sumele colectate si scopul in care au lost utilizate fondurile colectate de catre Asociatia de parinti (semestrial);
- Reglementari in vigoare prin care Consiliul Reprezentativ al parintilor se poate constitui in Asociatie cu personalitate juridica .
- Activitati/programe de instruire a elevilor si a personalului scolii pe tematica prevenirii coruptiei in unitatile de invatamant ;
- Lista organismelor abilitate in consultanta pe teme anticoruptie ;
- Index legislativ pe teme anticoruptie;
- Consecinte ale incalcarii cerintelor legislative;
- Prezentarea principalelor incidente de integritate (fapte de coruptie) ce pot afecta starea de normalitate in entitatile finantate din fonduri publice: luarea de mita; -darea de mita;-primirea de foloase necuvenite;- traficul de influenta, etc.
- lncidente de integritate posibile in unitatile de invatamant: -utilizarea abuziva a resurselor financiare; -fraudarea exanienelor de catre elevi/cadre didactice; -conditionarea evaluarii elevilor / calitatii actului didactic de obtinerea oricarui tip de avantaje,etc.